Reklamace
Mrzí nás, pokud se k tobě tvůj balíček nedostal v perfektním stavu 💔. Dáváme do našich sladkostí srdce a vždycky chceme, aby ti dorazily přesně tak, jak mají a to krásné a neodolatelné.
Pokud se ale přece jen stane, že ti dorazí něco rozbitého, chybí část objednávky nebo máš jiný problém, vůbec se nestresuj. Postupuj prosím následovně, ať můžeme vše vyřešit co nejdříve k tvé spokojenosti:
- Máš problém se svou objednávkou a chceš se domluvit na řešení
1. Napiš nám prosím mail na info@zamlsej.cz ve kterém nezapomeň na:
- jméno a příjmení
- číslo objednávky
- foto objednávky (nejlépe v krabici ve které přišla)
- jaký je problém
My se ti ozveme nejpozději následující pracovní den a rovnou s tebou začneme vše řešit tak, aby sis mohl(a) svoje dobroty co nejdřív užít bez starostí.
- Chceš zboží prostě jen vrátit. I to je úplně v pořádku.
1. Vyplň prosím reklamační formulář, který najdeš ke stažení zde - Reklamační formulář
2. Formulář nám pošli na mail info@zamlsej.cz
3. Nepoškozené zboží společně s vyplněným reklamačním formulářem pošli na adresu:
Zamlsej s.r.o.
Horní Bojanovice 162
Horní Bojanovice 693 01
Email: info@zamlsej.cz
Telefon: 515 535 677
Jakmile k nám balíček dorazí, ozveme se ti nejpozději další pracovní den a reklamaci společně vyřešíme.
Reklamační formulář ke stažení: Reklamační formulář
Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy ke stažení: Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy